Twilight i alla tillfällen

hej bloggen! tänkte skriva ett lite mer personlig inlägg :)
som ni kanske inte vet är jag (Anna) väldigt sjuk! vet inte riktigt vad det är, men chansar på förkyldning eller något liknande!

iallafall så har jag legat i sängen hela dagen, och mått väldigt illa. Går upp och ner menmen.. Hade ju iförsig med mig det perfekta botemedlet. Självklart snackar jag ju om vår favorit film, Twilight! :)
Gjorde min dag väldigt mycket bättre.
Lovar att jag kommer se den minst 1 gång till innan jag somnar, haha.

Avslutar med en av mina favorit bilder och favorit scen!

Ha en fortsatt bra helg!
Kram, -Anna.

Kommentarer

Comment The Post Here:

Your Name:
Remember Me?

E-Mail We Can Contact You On: (This Won't Be Published)

Do You Have A Blog/Webpage/site? :

Comment:

Trackback
RSS 2.0