That's the first night I dreamt..of Rob Pattinson

ok allihopa nu tänkte jag att jag (Sofia) skulle berätta om en dröm jag hade i natt? Har skrivit om den till en berättelse. Den var riktigt verklig!

Vi befinner oss på en bar i New York. Jag är där med en vän och Rob är även där med sin vän Sam. Dom har precis uppträtt på scen. Killen som jobbar på baren går upp på scenen och frågar publiken vem dom tycker mest om. Alla skriker självklart Rob i munnen på varandra.

När det blir tyst så skriker jag SAM!! alla vänder sig åt mitt håll (inklusive Rob och Sam)  och dom ler båda mot mig. Syftet med att skrika sam var ju såklart att fånga robs uppmärksamhet. Smart va? ;) Kvällen fortsätter i allafall och alla har jättekul. på andra sidan av lokalen står rob och blinkar mot mig. han kommer sedan fram och bjuder mig på en drink.

Efter någon timme börjar vi gå mot hans hotell och möter några paparazzis på vägen. Beskyddande ställer jag mig framför Rob och frågar vad dom vill. jag frågar om det alltid har varit deras barndomsdröm att förstöra andras liv och bli jobbiga paparazzis. Vi lyckas i allafall skaka oss av dom och fortsätter mot robs hotell där han har en lyxsvit. och när vi kommer upp häpnas jag över synen som väntar mig: Hundra andra tjejer. Vad är det här för snubbe tänker jag. Jag blir förbannad och tänker att jag inte vill vara en i mängden som han ska playa. Så jag slår till honom och går därifrån. Senare visar det sig att han har playat runt för att dränka sina sorger över obesvarad kärlek: Kristen Stewart. 

Nån månad senare får man i allafall reda på att han fått sin Kristen och att dom mår bra tillsammans.  



Bra story va?!
P.S. det var inte första gången jag drömde om honom, tyckte bara att rubriken passade bra ;D 


-Sofia


Kommentarer
Postat av: anna

hahahhahahhaa. om den bara var sann :(

2009-06-13 @ 13:17:26
URL: http://mouthwatering.blogg.se/

Comment The Post Here:

Your Name:
Remember Me?

E-Mail We Can Contact You On: (This Won't Be Published)

Do You Have A Blog/Webpage/site? :

Comment:

Trackback
RSS 2.0